För mig är du perfekt

Här satt du i förlossningsrummet och väntade på våran skatt. Med oro i blicken och massa saknad efter Hector. Du är den bästa jag någonsin träffat. Kärleken till dig är så enorm. Jag älskar allt! Bara genom att titta dig i ögonen, kyssa dig, vara närvarande med dig. Du är så rätt! Du är min bästa vän och mitt livskärlek. Du är allt och så mycket mer. Vad många det var som trodde att vi skulle tappa varandra när allt gick så fort. Jag har aldrig aldrig varit så säker på någonting innan som jag varit med dig hela vägen. Dig vill jag bli gammal med. Du är det finaste stödet man kan tänka sig. Att växa ihop med dig och känna som vi gör. Älskling för mig är det perfektion. Du är perfekt för mig! För dig skulle jag gå genom eld och vatten. Bara jag fick vara din. Alltid.

Snart sitter du där igen förväntansfull. Att bilda familj med dig det gjorde mig komplett. Jag kommer alltid att älska dig!

Trackback