Frågestund

Sådär! Då kör vi en frågestund. Fast jag kanske är för öppen i bloggen så ni redan vet allt (; oavsett så svarar jag på frågorna i en videoblogg!

Tills imorgon kväll vid åtta? Så lägger jag upp videon strax efter! Effektivt ska det vara hihi :D

Våra kolakakor (Gud vad jag dragit ut på att baka?!) står i ugnen. Mysigt att baka ihop, det är någonting vi gör ofta och gärna tillsammans. Ända sen vi blev tillsammans jag och Sebastian! Kommer ihåg vårt första lussebullebak förra julen. Mjöl över hela oss med varsitt bultande hjärta! Kärlek vare här! Nykär fortfarande! Mys!

Hoppar i säng nu! Ställ frågorna i kommentarfältet här nere! Puss på er! Och tack för alla fina mejl idag! Över tvåhundrafemtio mejl damp ner i dag. Rörd! <3 ps. Känner ni igen mig? Jag har ju jobbat som modell och här var jag då inte gammal haha!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, gud så söt du var (eller fortfarande e men du fattar :) ) gumman!

Ja vill med ha lösen vet du :)

Puss

2012-03-21 @ 00:01:13
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vill ni ha fler katter eller nått annat djur?

Saknar du nått med Stockholm?

Hur var din skoltid?

Vad har du för erfarenhet av arbetsterapi? Jag utbildar mig till arbetsterapeut så det skulle vara kul att höra vad du tycker om det.

2012-03-21 @ 13:39:29
Postat av: Jennie

Vilken sötunge!!

Blir ledsen när jag tänker på vad du har gått igenom som liten. Kan inte förstå hur hemska människor kan vara.

Skönt att det gått så bra för dig trots allt tråkigt!



//Jennie

2012-03-21 @ 15:48:11
Postat av: kajsa

vad är de för företag som du håller på med? (blandar ihop kattuppfödningen o planscherna :p)

hur många mil flyttade ni?

har din fd man alexander nån ny?

har din pappa försökt kontakta dig på senare tid?

hur många barn vill du ha?

är det bara sebastians syster som håller på som hon gör eller är det även dina svärföräldrar? (blir faktiskt ledsen när jag ser hur dom behandlat er, att inte tillåta er vara nöjda o lyckliga, usch)



många frågor;)

2012-03-21 @ 19:15:52
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Men guuuuuud vad söt du var (är!) gumman!!!! <3

2012-03-21 @ 22:29:31
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback