Pannkaksfrukost och solsken

Hoppas ni sovit gott! Jag har drömt jätte underliga drömmar i natt, man drömmer så konstigt när man är gravid, var samma med Hector när jag väntade honom! Legat och myst i sängen i en timme och läst bloggar och planerat dagen. Blir en bra dag idag. Försöker alltid göra någonting varje dag som gör dagen lite extra! Och idag blir det mysig pannkaksfrukost på altanen i solen. <3

Vi hade en riktigt mysig dag igår, var helt slut i går kväll när vi kom hem från Linköping haha. Man orkar inte med stan för många timmar och jag är inte en tjej som gillar att gå i affärer. Går helst bara in och ut. Vi var inne på lush och pratade med våra "ny funna vänner" haha. Gud vad vi babblar när vi är där. Två som också ska ha barn. Dom är så fascinerade av att vi tog vårt pick och pack och flyttade. Svaret blir som alltid när någon frågar hur vi vågade "prövar man inte får man ju aldrig veta hur det skulle varit, och man kan ju inte vinna om man aldrig vågar.." modig är ett ord vi hört x antal ggr här och sen vi flyttade! Vi gjorde det här för att vi ville. Kämpa har vi fått gjort. Men det har också gjort oss starkare. Älskar vår kämparglöd! Även fast man ibland helst vill dunka huvudet i väggen och ge upp, så hittar vi alltid den där viljan snabbt igen att fortsätta! Man får aldrig ge upp! Och sålänge vi har varandra orkar jag allt!

Det var inte många frågor ni hade, men några (: jag är påtok för öppen här eller hur (; ska ta och ladda systemkameran idag och spela in en liten snutt och svara på frågorna. Någonting mer ni vill se? Från huset eller så? Hector kanske är rolig att se? Äh, säg ni (: jag ser ju allt här varje dag!

Igår köpte vi hectors första påskägg. Aldrig köpt "färdig mat" innan vi gör ju egen till honom men ekologisk blev bra. Fanns lixom inte så mycket att fylla ägget med (; tror han ska få smaka lite banan yoghurt från ella's kitchen när han vaknat till liv. Våran sömntuta!

Nu ska vi ställa oss i köket och steka pannkakor :) bär på och lönnsirap mums!

Ha en riktigt bra dag nu! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback