Svar

Hej! Hoppas ni mår bra!? Jag har läst din blogg rätt länge nu och läst om dina(och din mans) turer ang utbildning, framtid och jobb.. Senast va det lärare du skulle bli.. Har för mig jag läste att det är andra tankar ni... Vill du berätta? :-)
Han en bra dag!!!

Hej Elin :) vi mår bara bra! Om man bortser från alla härliga gravidkrämpor (; hoppas du mår bra? Ja precis i höst börjar både jag och Sebastian plugga :) ska bli jättekul, jag ska läsa till lågstadielärare. Men innan har jag några gymnasiebetyg att läsa upp. Så i höst läser jag på Komvux och i till våren 2013 så söker jag in till högskoleutbildning på distans (lärare) Sebastian kommer plugga högskola redan i höst! Så inga andra tankar :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska sebastian läsa? :-) har Han redan kommit in på en utbildning? Hade inte Han fått nytt jobb? Kul, lycka till med pluggandet. Hur går det förresten med körkort?

2012-05-28 @ 12:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback