Fredag

Idag har det varit en sån där riktigt underbar dag redan från start! Vi gick och la oss vid tio igår, ska verkligen försöka hålls det nu så vi är mer utvilade. Då hade Dorian sovit sen sju, väckte honom.. Eller han sover medan han äter och somnade om igen, vaknade vid halv sex. Har alltså sovit hela natten! Och vi med. Känns som jag vart på spa en hel helg haha! Vad sömn gör mycket! Han sov från sju på kvällen till halv sex på morgonen med ett mål.. Och sen från halv sju (vi gosade i sängen han och jag) och somnade båda två vid halv sju tiden sen väcker Hector mig vid kvart i elva. Så det blev aningen stressigt till dagis haha! Men dit kom vi :D jag hann inte ens få av mig pyjamasen, stoppade barfota fötter i gummistövlarna och iväg. Viktigast var såklart att göra Hector färdig (; jag ser alltid ut som hej kom och hjälp mig när jag lämnar honom.. Hm.

Dorian har sovit sen vi vaknade vid elva men nu vaknar han till hör jag! Dags för att gå upp nu typ (;

Hörs senare! Ha en riktigt bra fredag! Pussar!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Men titta så stor han börjar bli minstingen eran :). Vad underbart det är med leendena :). Å du, jag tror att du är söt i din pyjamas och gummistövlar. Jag ser en bild framför mig hur du skulle svischa förbi i farten hemma och har en pyjamas som är löst sittande och drar morgonrocken om dig och en mössa på huvve sen går du fort som sjutton med barnvagnen medan morgonrocksbältet fladdrar i vinden bakom er. Kram :)

2012-11-16 @ 20:12:19
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback