God morgon!

Sovit som en kratta i natt. Kallt hus = sämst sömn! :P vår bergvärmepump tog semester igår.. Och vi trodde den gått sönder men nu har vi pratat och fått hjälp av en kille som jobbar med sånt och nu pumpar den ut värme igen :D toppen! Jag såg framför mig hur vi stod och kokade vatten på spisen och hällde upp i badkaret och fick bada hela familjen... Hej stenåldern. Glad att det ordnade sig! Vi har hemförsäkring villa plus, så det täcker en hel del. Men ändå onödiga pengar.

Just nu sitter jag och tittar in i elden och värmer mig. Mysigt man blir så lugn av det. Det är helt tyst här hemma. Alla sover. Katterna är ute och ränner och jag sitter här.. Dricker pepparkaksfil och bara är. Lugnet före stormen (;

Jag hoppas er onsdag blir riktigt bra! Var rädda om er! Puss!


Kommentarer
Postat av: Annica

tur att det löste sig. om ni inte redan vet det redan så rekomenderas det att låta pumpen vila på somrarna.

ha en fortsatt trevlig dag, kramar

2012-11-21 @ 13:24:02
URL: http://annista.blogg.se
Postat av: thelaptopdiaries.blogg.se

Har letat efter sån fil (fast annat mejeri) här hemma men inte hittat än. Jag älskar att testa nya smaker på fil/yoghurt och sånt :)
Var den god?

2012-11-22 @ 23:49:10
URL: http://thelaptopdiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback