Julfest

I december närmare bestämt just i mitten så ställer vi jag och maken till med en glittrande julfest. Glöggmingel, julgodisbak, julbord på kvällen och en sprakande brasa! Riktigt mysigt ska det bli (: jag älskar att planera och fixa inför sånt här. Därför är jag alltid den som drar igång sånt här med vännerna! Är så glad att så många faktiskt orkar ta sig till oss fortfarande trots avståndet. Vi har allt bra fina vänner i vårt liv. Älskar er så mycket!! Vi sitter iallafall just nu med en hög med jul kockböcker och planerar (: mysigt! Dricker te och tåflörtar under bordet (; brasan är tänd och massa ljus! Ute är det bäcksvart!

Barnen sover sen sju! hur vi lyckades få båda att få in samma sovrutin på kvällarna är ju en gåta och riktig lyx haha! Jag har lugn i hela kroppen! Älskar timmarna på kvällarna innan vi kryper ner i sängen. Vi gör det som faller oss in. Ikväll blev det kortspel fika och julfesten och planer inför den! Men snart dags att sova (:

Har pluggat och haft en bra dag! Köpt nästan alla julklappar till barnen! Är så nöjd :D nu är det dags att börja inköpen till älsklingen. Har nästan kommit på allt till honom.. Funderar så det knakar :P

Imorgon kommer städerskan hit och städar så jag ska försöka hålla mig undan så mycket som möjligt haha. Plugg såklart och gosa med Dorian.

Sov så gott nu! Pussar! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback