Ny tatuerad

En gammal kärlek som inte höll för att ödet hade en annan plan, som var dags att lägga bakom sig helt och hållet, känslomässigt sen långt tillbaka men också den där spontana tatueringen med namnet.. Så sagt och gjort! Igår tatuerades namnet över av en istället mer "fannyaktigtatuering" en svart rosett! Kan meddela att jag inte är ett känslo när det kommer till tatueringar.. Och smärta överlag. Men nere vid fotknölen och ner på foten ÄR den fanimej inte alls skönt.. Svimmade och idag mår jag inte alls bra. Har "tatueringsfrossa" som det så fint kallas (; tur att jag har världens bästa make som är hemma och pysslar om mig <3


Kommentarer
Postat av: Carro Blomqvist

fin den blev : ) blir dock nyfiken på om ni håller kontakt som vänner ändå?

2013-01-16 @ 12:34:45
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Har han kvar tattueringen med ditt namn? Minns det som att han hade den på handleden eller någonting sånt.

2013-01-16 @ 17:26:12
Postat av: Marielle

Svimmade du 2ggr på samma ställe på foten? Det låter otäckt:(. Men tatueringen är fannyaktig som du säger själv :).

2013-01-16 @ 22:00:08
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Mimmimus

Aj,va ont! Men den blev fin

2013-01-18 @ 00:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback