Känns som söndag

Älsklingen har semester och det är som helg varje dag. Njuter för fullt. Mallorca var underbart. En riktigt mysig familjesemester och nu blir det fixa och dina inför diverse kalas mm. Jag älskar att planerar. Kan sitta i timmar med listor, klippa ut recept och inspirationsbilder ur tidningar och planera in i minsta detalj. Men jag har faktiskt lugnat ner mig aningen. Allt blir så bra ändå! <3 tänk att våra killar blir å stora. Idag borde inbjudningar kommit fram. Kommer bli så bra! Längtar!

Mamma och Peter var som sagt hos oss igår. Blev ganska sent. Men det var det värt. Riktigt trevligt hade vi. (: och ikväll äter jag och älskling Västerbottenpaj med gräddfil, hackad rödlök och sallad till. COLA ska vi dricka också. Haha. Men en sodastream hemma köper vi numera nästan aldrig hem läsk. Bubbelvatten är ju så gott (:

Självklart gossip girl och smågodis. Lite fusk iom semestern hihi. Myskväll i soffan och sen hoppa in i duschen innan vi sjunker ner i en renbäddad säng! Ljuvligt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback