asos.com

Idag är det söndag och då får man mysa runt i sina
mjukiskläder, älskar söndagar, det har regnat idag,
så den enda promenaden jag har tagit var till affären
för att hämta ut mitt paket som hade kommit från asos.
blev mycket nöjd! speciellt med en röd liten skinnväska
med axelband! precis den storleken jag ville ha. fick även
en paperbagwaist kjol med fickor, en grå klänning med
stora fikor, en kuvertväska med volanger och rosett och
en mjuk morgonrock i bumbull med massa stjärnor på.
blev jättenöjd, och tur är väl det, för jag förstår inte hur
man ska göra om man vill skicka tillbaka :p
ikväll blir det film och chips i soffan, älsklingen jobbar
natt men imorgon är han ledig. då ska vi in till stan och kika!
blir ingen dagens idag, känns så trist att slänga upp en
bild på min morgonrock, hah, men imorgon så :)

tjejen på bilden har på sig klänningen jag fick hem idag :)

måväl! fanny

Kommentarer
Postat av: Carro

Jättefin klänning gumman, du har bra smak gällande kläder tycker jag :) Love!!

2007-04-22 @ 21:05:18
URL: http://unikochspeciell.blogg.se
Postat av: Marielle

Så har vi ju ännu en klännig jga skulle ha köpt om jag hade dem pengarna. Du köper det jag vill ha men knappt har råd med..

2007-04-24 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback