födelsedag

så imorgon (eller idag) är det alexanders dag, mycket har jag fixat idag
och nu är jag helt slut i ryggen, fick en massage av mamma :) det var
välbehövt! köpte iallafall all mat tills imorgon och ingredienserna till
tårtan, det blir en gräddtårta med gelehallon upptill :) gott. har slagit
in exakt 14 paket som han ska få öppna imorgon och dukat jättefint!
tog lite bilder som jag lägger upp.. sen även på dagens, och en fin
a-linje klänning jag köpte idag på h&m

nu ska jag sova :)

   

här är bilderna på dukningen, blev det bra tycker ni ?



min älsklings paket från mig.

  

klänningen jag köpte på h&m för 298 kr
har den svarta också, men jag har börjat
tycka om den här gröna också, den kommer
bli en favorit!

¨ 

dagens outfit

jag hade på mig:

blå klänning med knyt och vita prickar - h&m 98 kr
guld sneakers - din sko 280 kr
svart skinnjacka - h&m divided 398 kr
röd liten skinnväska med axelband och volang - asos 79 kr



Kommentarer
Postat av: Marie

Snygg dukning!

2007-04-25 @ 10:03:46
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Alexander

Maten var lika god som dukningen var fin!

2007-04-25 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback