Lista



Hur många lampor har du i ditt rum?
hm, fyra i vardagsrummet och 3 i sovrummet (: samt två ljusslingor..
Vilken låt spelas mest hos dig just nu? ingen, för mina öron är sönder spelade hah.
Favoritfrukt? mandariner och jordgubbar
Har du någon konstig vana, isf vad? tror jag är ganska normal?! hah
Linje på Gymnasiet? media foto/film.
Hur gammal är du? 21, snart 22.
Är du helsvensk eller har du utländskt påbrå? från sverige, mexico., österrike, brasilien och usa. blandad :P
Har du någon kommande resa planerad, isf vart och när? ska bila med älsklingen genom sverige i sommar
Favoritserie? vänner helt klart.
Lekte du med Barbie när du var liten? mest med bilar faktiskt och my little pony.
Ditt nästa köp? ett par sneakers i guld.
Saknar du någon just nu? min kärlek som jobbar natt.
Säger du "kavjar" eller "Káviiar"?  Kavjar, jag är väl ingen tönt heller (;
Har du ont någonstans? aa i min rygg, för mycket data idag, usch!
Har du lätt eller svårt för att prata om känslor? nee, jag är mycket öppen med mina känslor och vissa ser det som ett problem :p men det skiter väl jag i.
Vad gör du just nu? velour dress från hm, mys!
Vad ska du göra imorgon? ska äta på restaurang med en vän och sen ha myskväll (:
Vad åt du senast? hemmagjorda hamburgare
En manlig kändis du tycker är snygg? oj, kommer inte på nån :O
En kvinnlig kändis du tycker är snygg? inte där heller.
Vad dricker du helst? cola och te
Hur många kontakter har du på msn? kollade nu och jag har 65 st på msn
Oh hur många av de pratar du dagligen med? det är så olika, men ca 5 st..
Är du singel? neepp!
Vad skulle du köpa om du vann 1 miljon? köpa en lägenhet!
Framtidsplaner? massa mysiga, ska iallafall leva med alexander (;
Bestämmer du dagen innan vad du ska ha på dig? bestämmer dagen innan.
Vad ska du ha på dig imorn? klänning iallafall, eller en plisserad kjol, vi får se (:
Går du i skolan eller jobbar? hemma och muppar. men ska plugga snart!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hihi hemma och muppar;).. Precis mitt uttryck *skrattar*. Kram till dig mys tjejen:)

2007-04-21 @ 08:47:17
Postat av: Marielle

Skrev kommentar innan men jag ser den inte nu. Ivilket fall så gillade jag ditt uttryck med att du är hemma och muppar*ler*. Precis en menig ur min mun som skulle kunna komma hehe.. Jätte fin blogg förresten, det har du gjort bra:D!

2007-04-21 @ 09:00:26
Postat av: Fanny

haha, det ordet är ett bra ord (;

2007-04-21 @ 14:17:16
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback