bra dag!

satt hos mats, han som ska hyra ut huset till oss i 4,5 timme och fikade, pratade om huset, utbildningar, att skaffa barn mm. vi har kommit fram till nu att mamma ska flytta till villan, för hon har mer utbyte av trädgården. så vi ska inreda här hemma.. vi kommer ha ett stort sovrum där vi har vardagsrummet nu jag och alle, datarummet kommer vi ha i våran nuvarande sovrum, sen vardagsrum där mamma har sitt vardagsrum nu och där finns en mysig öppenspis så vi kan elda på vintrarna (: sen i mammas nuvarande sovrum ska vi ha min gå in garderåb och sen köket då (: fin fint. och jag kommer få en gå in garderåb :D fy fan va nice. vi ska köpa en stooor garderåb så jag får plast med alla kläder och skor och fixa det jättefint (: längtar som en tok! tänk om mindre än 3 veckor bor vi själva. underbart! mycket te blev det! sen kom älsklingen dit och hämtade upp mig och vi åkte in till stan till hm på hamngatan och provade och köpte mina cassandra rhodin linnen ^^ mycket fina och jag är grymt nöjd (: sen tog vi en fika på coffe house och åkte sen till coop och handlade till tacos som vi ska äta snart. lite sen middag idag.. haha, men vi blev mätta på fikat i stan :/ jaja. sen ska vi tvätta två maskiner och ha myskväll med film och massa kramar! (: Imorgon ska vi till landet och ha kräftskiva, så jag och alle har köpt massa kräft pynt, sånna dära kräft volanger, kräft tallrikar och massa annat ^^ hattar och sånt, hihi. ska bli gott med kräftor! vi åker dit vid tolv tiden imorgon, så får vi hålla tummarna att det är fint väder, för då ska vi bada (: finns en sandstrand 5 min ifrån sommarstället. vi blir ett helt fullt långbord med alex familj och min familj (: så mysigt! nu ska vi sätta igång med maten, jag är hungrig!

ps, tack för alla värmande kommentarer i förra inlägget, ni är så fina! blev jätteglad! ♥ ds.

image1192




Kommentarer
Postat av: Mrs Harajuku

Vad härligt med en walk - in closet, skulle jag också vilja ha! Helst en som är lika stor som våran nuvarande lägenhet! ;)
Gillar Rhodin-trycken, finns dock inte här i Ö-vik än, men jag hoppas de kommer!
Ha en trevlig kräftskiva!

2007-08-11 @ 09:33:43
URL: http://www.mrsharajuku.blogg.se
Postat av: Lordofinjustice

Nice site, keep up the good work!

2008-01-04 @ 10:53:57
URL: http://lordofinjustice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback