creedence clearwater revival

sitter och lyssnar på creedence clearwater revival.. thailands minnen.. den skivan spelades på hög volym när min älskade alexander satt och tatuerade in mitt namn på sin handled. samma tatuerare har tatuerat paris hilton ^^ lite coolt.

inatt har vi sovit nästan fyra timmar. när vi gick och la oss i natt, efter mys i soffan med olika kex, brieost och te så kom jag på att jag skulle på min gruppterapi klockan nio, jippi! så det var bara att sega sig upp i morse vid åtta.. satt och halvsov nästan hela terapin! men jag fick en ny kompis som går i samma grupp, det var trevligt! (:

både jag och alex har träningsvärk idag från gymmet igår. varför glömmer man bort att stretcha?! jag känner mig som en stelpinne! :P ska dit idag igen och gå på spinning. lavvli. och köra styrka. köpte likadana friskis & svettis vattenflaskor igår.. sött va! :D

nu ska jag kolla på sex and the city & sen plugga lite. måste vila också innan vi går till gymmet, tröööött!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback