dagens outfit

image1405 image1406







jag ser lite putt ut tycker jag ^^ men det är jag inte.. idag har vi varit i kista och betalat för stolarna, köpt en mössa på indiska och nu ska jag plugga svenska och älsklingen ska laga middag, blir thaimat ikväll.. yum (: imorgon ska vi till ungdomsmottagningen och jag ska ta ut mig p-stav. aj. tur att man får bedövande salva innan dom skär ett snitt! sen måste jag ringa till vetrinären också och be dom om p-piller till vera.. måns har nämligen börjat bli könsmogen. jippi. ^^ kul med hälften siames och hälften perser.. not! får hålla koll på dom nu!

nu ska jag plugga, sen ska vi sticka iväg och träna lite efter middagen. puss.

tisha med ansikten - h&m cassandra rhodin
mossgröna baggy brallor - h&m l.o.g.g
svart stickad "påsmössa" - indiska (ny)




Kommentarer
Postat av: Marielle

Berätta hur gick det att ta ut p-staven? Jag som är så känslig sitter o ojjar mig över hur det måste ha känts. Att du inte sätter in en hormonspiral då om du nu ska ha något skydd vill säga:).

2007-08-21 @ 11:26:40
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback