Dagens outfit

Här kommer dagens.. bättre sent än aldrig (: vi har varit och grillat och haft det jättemysigt med helena & joakim. satt och grillade vid vattnet & gjorde upp en stor brasa som vi satt och myste till. sommarkväll ♥ åt grillspett med kött, korv & grönsaker. yumi. hade massa ljus med oss också.. så det var himla trevligt ^^

image1441

image1443

helena var snäll & tog bilderna på dagens outfit idag (: jag hade på mig:

orange/brun stickad klänning med fickor - gina tricot
svart boxarlinne - alexanders från h&m herr
orange halsband med träkulor - röda korset
svarta flipflop - indiska

sen bytte jag om till:

grå velour dress med hello kitty - h&m
vita reebok freestyle hi - stadium




Kommentarer
Postat av: Marielle

Vackra Fanny! Så fin och så snäll. Sen kan vi ju inte ungå den snygga röda klännigen jag vill ha heller;).

2007-08-26 @ 10:24:25
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Mysan

gud villken söt röd klänning och en massa söt Fanny<3

2007-08-26 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback