Dagens outfit

fortfarande lite förkyld. så idag satte jag på mig bekväma men samtidigt fina kläder (: enligt min mening! så det här slängde jag på mig i morse vid åtta innan gruppterapin. kan ni gissa om jag var död imorse när jag vaknade..!? sov knappt fyra timmar, så nu ska det bli skönt att lägga sig i soffan och bara slappa med en tidning. idag har jag varit på returmakeriet och fyndat en äkta pälsjacka, skit fin sådan, inte alls min stil till vardags, men gud va kul att ha när man ska klä upp sig! 30 kr för den fick jag betala iallafall. ingenting för äkta päls ^^ bild kommer senare.

sen har jag ringt till rådhuset och sagt att vi vill ha någon som viger oss den 6/6-08 och det var inga problem, så nu har jag det ur världen (: vi ska helt klart inte gifta oss i kyrkan eller i rådhuset, det blir på en blomsteräng med blomstervalv, vita träklapp stolar och gärna nära till havet.. som ni kanske förstår har vi målat upp ett drömbrollop i huvudet, nu gäller det bara att hitta det där perfekta stället också! (: på måndag ska jag & helena in till stan och prova bröllopsklänningar. och om jag hittar någon jag tycker om så blir det lättare än att frakta hem en från usa! vi får se. kul ska det bli iallafall! ♥

som sagt, här kommer dagens!
image1508

  

svart tygjacka - h&m divided
svart långärmad tröja - h&m
vitt linne med tryck - cassandra rhodin
svarta mjukisbrallor - h&m l.o.g.g.
mossgrön stor stickad halsduk - returmakeriet
vita tygskor - keds



Kommentarer
Postat av: Syedmarlen

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2008-08-27 @ 13:25:35
URL: http://syedmarlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback