Dagens

här kommer dagens outfit. shit nu är jag stressad, haha. bio med mamma ikväll. blir en thriller. hoppas den är bra (: phu, idag har jag bara stressat runt känns det som. mammas jäkla katt kissade i våran säng i går kväll, så jag fick ställa mig och tvätta upp allt idag, täcken och lakan och sängkläder, gah! hon kissade såklart på min sida av sängen också! likaså bara på mina kläder. hon gillar inte mig, haha. jaja. nog om det. nu ska jag klä på mig andra kläder och sen ska vi iväg, jag och mamsen ♥ så äter vi nått där, funderar på sushi. mums. hoppas att alla mår bra. skriver mer sen när jag kommer hem (: puss.

(pssst.... peruken hade jag inte på mig ute, haha, bara på bilderna)

image1101

 

Idag har jag på mig:

rosa tunika med siden band - gina tricot
svarta skinnsaldaler med vristband - skopunkten (syns ej på bild)
rosa peruk - köpt på helgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback