flytta!

nu håller mamma på att flytta. vi har packat hela dagen. bara hennes köksgrejer tog upp 12 stora flyttkartonger. vi har även fått upp nästan all vår köksutrustning och satt upp gardiner i köket.. sen ska det målas om på väggarna och skåpluckorna. vilket jobb. tur att jag övertalade alle och mamma att börja packa idag.. för gud vilken tid det tar. har hållt på sen klockan tre!

nu ska vi ta en snabb kalldusch och gå och lägga oss, imorgon är det friskis & svettis, plugga & packa som gäller.. ska bli så himla skönt när allt är klart.. och vi har en deadline tills min födelsedag om 14 dagar. då ska det vara målat i köket, köksluckorna, målat i hallen, matbordet ska monteras ihop, matsalsstolarna ska köras hem, allt ska upp på väggarna, tavlor, gardiner, taklampor, byta tyg på soffan, köpa nya möbler, mattor, hallmöblerna ska sättas upp, köpa två databord mm. gah. men men.. tur att jag inte har nått heltidsjobb & att alexander jobbar natt. får gå upp tidigt och plugga så jag hinner med det ordentligt också (:

som sagt, förlåt för blogg torkan idag. men nu vet ni varför! puss

   



 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Men herregud var grejer bara för ett kök! Inet funderat på sälja nått:P?

2007-08-27 @ 10:35:06
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Jeanette

Det verkar ligga i släkten att shoppa en masse :) hehe

2007-08-27 @ 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback