förkylning..

..det har jag åkt på, kan inte komma ihåg sist jag var förkyld! jag blir aldrig sjuk... men nu så. idag blir det lite packa, lite städa, massa pluggande & massa film & te. mys. älsklingen jobbar i natt så jag ska lägga mig i ett varmt bad och läsa och sen bädda ner mig i massa filtar i soffan och kolla på massa kärleksdravel (sex and the city)

har fått massa avier idag, så jag ska ner till affären och hämta ut dom.. bilder kommer senare.. har ingen aning om vad det är! sen fick jag ett pressentkort från ellos också (: på 200 kr.. som jag ska spendera under dagen också. fick den bara för att jag fyller år snart (: det kommer komma massa människor då.. mamma har varit snäll och ringt till alla, så slapp jag det!

nu ska vi göra lite mackor och te och sen ner och hämta ut alla paketen! puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback