fullt upp!

har precis ätit en mycket god middag bestående av renskavs soppa med vitlöksbröd och vin, mums! sen blev det cookie mousse till efterätt. så nu är vi jätte mätta! min mormor och mammas ex peter bjöd vi över på middag ikväll, så det har varit mycket trevligt! (: nu sitter jag och dricker mitt favorit jordgubbste nu som alex gjorde nyss.. det är alltid gott med te, även fast det är 50 grader ute! sitter och laddar upp dagens outfit och bilder på lite av grejerna vi shoppade idag på åhlens (: fin fint! en form ligger i diskmaskinen så den får jag fota senare (;

idag har jag varit hos optikern och gjort en synundersökning, sämre syn som jag trodde, så dom beställde nya linser till mig, skönt! slipper man sitta och kisa när man sitter längst bak i bio salongen ^^ sen har jag betalat för mycket via autogiro också, så jag får nästan hela halvåret med linser gratis, inte fy skam (:

ska snart sätta oss och kolla på en film som vi köpte igår. snart blir vi tvungna att köpa större dvd hyllor, kikade på några olika på ikea igår.. har nästan 500 filmer nu.. kanske ska öppna en videobutik här ^^ haha. jag är sån, gillar jag nått materiellt så måste jag ha mycket av det.. filmer, fina påslakan, passande lakan och örngott, klänningar.. mm. kommer bli jätte kul sen när vi går egenom allt när vi ska flytta ner alla våra saker från vinden.. not. mycket saker. har säker köpt på oss massa dubletter också, bara för att man glömt bort att man har det på vinden. jaja.

snart är jag klar med inredningskollaget också. kul att få sätta sina tanka och planer i bild.. dock är det inte ens hälften av det i har planerat så som vi ska ha.. men på ett ungefär! sen när vi har gjort iordning och målat om och fått upp allt här så kommer jag fota så ni får se på riktigt ^^

snart kommer dagens och shoppingen för idag.. ska bara ladda över bildern!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback