god natt

nu ska vi sova snart. ska bli skönt för både jag och alex är hur trötta som helst. idag har det varit fullrulle så det är inte så konstigt. storstädade mammas rum och satte upp lite tavlor och ny sänglampa för att överaska och att hon ska få ett mysigt rum innan hon flyttar, hon blev jätteglad (: kul. för man mår bra när andra mår bra!

sen har jag pratat med måns uppfödare i 2 timmar ikväll.. hon är en klok kvinna. gud va skönt det är att prata med henne. hon skulle vart min psykolog! underbar människa! hoppas du läser det här mia! så du vet hur bra du är, men det vet du nog redan

imorgon ska jag plugga svenska och sen ska vi till friskis och svettis och träna! skönt. äntligen kommer vi igång ^^ ska bli så jädrans kul! (: sen om vi hinner ska vi till kista och folkhemmet och betala stolarna. annars blir det på tisdag. nu är älsklingen ledig i tio dagar, så vi ska åka och bada, träna, storhandla, mysa, ha filmkvällar och slappa (: och jag ska såklart plugga minst 1,5 timme om dagen. ska satsa på högsta betyg - såklart!

puss & kram.
image1403


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback