hemmaspa

jag och alexander har haft hemmaspa ikväll (: gjort ansiktsmasker, body scrub och hårinpackning. så mysigt. kände mig helt torr när jag gick ur badet nyss, hade tvålat in mig flera gånger.. så det var skönt att smörja in sig (:

nu ska vi gå och lägga oss och titta på sex and the city i sängen.. mys. sen ska jag läsa innan jag somnar. läste om en jättefin lägenhet på östermalm i stockholm.. fint inrett.. (: så den ska jag läsa klart om. sen somnar jag nog ganska fort. är trött efter tvätt, storstädning, matlagning och spa!

imorgon ska jag och mamma som sagt eventuellt till ikea. mysigt att hitta på nått med mamsen ♥

sov gott!

ps. sånna spalampor som är på bilden ska vi köpa till vårat badkar sen ds.
image1384



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback