Home again.

hej alla barn. kom hem för nån timme sen och har suttit bänkad framför datorn enda sen dess, vad är det med oss ungdommar och internet egentligen? ^^ ska snart plocka undan massa kartonger och skräp från ellos paketet jag fick hem igår, vilken röra! haha. sen blir det mys i soffan med baby och en film.. om han orkar. han ska upp och jobba imorgon, går upp vid sex och jag är inte avundsjuk på honom! imorgon ska jag ut och springa. jag fyndade ett par helt nya löparskor på en second hand i dag i uppsala. för 35 kr. inte illa. såg likadana på stadium runt tusenlappen. tur man kan ha! (: sen har jag även fyndat 2 par andra skor, dock inte nya, men gud så sköna. det känns som man går på moln ^^,

vi har iallafall haft en underbart mysig dag. kramats och pussats och myst och försökt ta igen all förlorad tid den här månaden.. hade jättemysigt! åkte som sagt till uppsala, det är inte alls långt ifrån alexanders föräldrar.. typ 25 min.. så det gick fort att åka dit. vi hann med tre second hander, helping hand, myrorna och skattkistan.. på skattkistan var det 50% rea, men ordenarie priset var typ dyrare än i en vanlig affär, omg. ha. på helping fyndade jag skorna och på myrorna en axelremsväska som jag ska slänga upp på tradera, har sett att dom går för dyra pengar där (:

efter åkte vi till kött kök och bar och åt jättegod mat, skit trevlig personal! och fin inredning. vi satt och planerade hur vi vill ha det i lägenheten och myste (: så fick man baconchips till förrätt ist för torrt bröd, det var bra! och till notan fick man varsinn dajm. dit ska vi igen. jopp ^^

här ner kommer mina fynd, dock inte väskan, glömde fota den.


skit sköna nike air gympisar 25kr


helt nya löparskor 35kr


blåa seglarskor 25kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback