kräftskiva.

underbar dag, haft så himla mysigt och trevligt! vi pyntade fint med kräftpynt, åt kräftor och massa annat gott, badade, och tog det lugnt. haft en helt underbar dag (: nu är det iallafall bestämt, min familj och alexanders familj ska fira julafton hos oss. i min och alex lägenhet, fy fan va mysigt. vi ska ha våran första julgran tillsammans (: vi kommer bli 10 personer (: härligt med stor familj ^^ nu längtar jag ju ännu mer till hösten och till vintern. men nu kommer det massa fina sommar bilder från idag, enjoy!

ps.. det hände en kul sak när vi stannade för att äta lunch på vägen.. vi gick in i en nyöppnad gullig affär, jag hade kameran runt halsen och hon som ägde butiken frågade om jag kunde fota lite bilder och sälja till henne. först ville hon ge mig 100 kr per bild och jag tog ett trettiotal.. men jag sänkte ner till halvapriset ^^ allt jag behövde göra var att ta bilder och mejla över dom till henne. pengarna får jag innan (: sen ska vi hjälpa henne med en internet shop också.. så kul att mina bilder och våran hemsida kommer synas på internet sådär. det går tydligen jättebra för dom redan ^^ ds.

               
                      
  



Kommentarer
Postat av: Mrs Harajuku

Gud, vilken mysig dag ni ser ut att ha haft! Verkligt fina bilder, jag förstår att butiksägaren ville att du skulle fota, vad kul!
Gillar närbilder på saker och ting, det blir så coolt intryck då!
Kramar!

2007-08-12 @ 10:35:16
URL: http://www.mrsharajuku.blogg.se
Postat av: fanny

Mrs Harajuku, tack (: det var verkligen en mysig dag. så glad för den nya kameran, man behöver inte fixa några bilder alls i photoshop ^^ aa det var kul att hon ville det (: kul när man kan hjälpa andra! kramar!

2007-08-12 @ 14:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback