KUL med skola! (:

Har suttit och diskuterat olika frågor nu i forumet.. (skolan) mycket intressant att se vad andra tycker och tänker.. och jättekul att kunna diskutera med andra såhär. idag har jag läst ca 48 sidor om fontiden och antiken i grekland. mina ögon svider :p men det är så skönt att komma igång. imorgon ska jag skriva ett brev till min lärare som jag aldrig kommer träffa, om mig själv. vad berättar man?! det kommer nog vart efter i guess.

ska sätta oss och titta på lyxfällan som vi spelade in.. det måste vara ett av de bästa programmen som finns ^^ bara för att låta all text sjunka in. för jag har inte bara sträckläst, åh nej. jag och alex har suttit länge och haft diskutioner om vad jag läst! han är så söt och hjälpsam ♥

så förlåt för bloggtorkan idag.. det blir väl så när man är student ^^



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Grymt jobbat!
Men vänta bara tills du börjar på högskolan, lika bra att förbereda dig i tid...:)

2007-08-20 @ 23:54:14
Postat av: fanny

cornelia, tack gumman :) det här känns riktigt bra ^^ ser fram emot högskolan! pluggar du nu eller jobbar du? kram

2007-08-21 @ 01:38:19
Postat av: Marielle

Riktigt bra gjort och vad skönt med en kille som hjälper dig:D! Heja Fanny heja Fanny:)!

2007-08-21 @ 11:24:08
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle, aw du är så söt gumman :D

2007-08-21 @ 12:52:02
Postat av: Justtelaf

This is a very good site. Thank you.

2008-01-09 @ 11:04:17
URL: http://justtelaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback