kvällsfika

älsklingen är nere och hämtar upp våra täcken som vi tvättat ikväll. så skönt att få dom tvättade. jag ska göra te till oss och lite mackor och tända ljus.. sen ska vi sitta i soffan och mysa ♥ har verkligen varit en bra dag idag. och jag är jättenöjd. har en helt fantastisk pojkvän! han är verkligen mitt allt. imorgon jobbar han på dagen och jag ska antagligen hem till helena och gå ner till ängbybadet och sola och mysa med henne (: det blir trevligt. sen på kvällen ska jag bara vara hemma med alex. ta det lugnt. var egentligen tänkt att vi skulle gå på bio och se 'evan den allsmäktige' men det får vänta några dagar.. har vart mycket bio nu de senaste dagarna ^^ men vem klandrar oss, det är nått speciellt med att sitta och hålla varandra i handen i en biosalong ♥ jag är så glad att vi hittar på så mycket som vi gör. hade blivit galen om vi aldrig hittade på nått. älskar våra utflykter och påhitt!

efter fikat ska vi sova i varandras armar. gud vad jag har saknat dig älskling!

image1117



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback