natti (:

cred till dig om du orkar läsa detta:

STEG ETT:
Namn: fanny alexandra magdalena
Smeknamn: sånt har jag inte
Födelsedatum: 9 september 1985
Ögonfärg: grön-bruna
Hårfärg: rödbrunt
Längd: 1,70
Skostorlek: 37-38
Höger- eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: jungfru

STEG TVÅ
Din första tanke när du vaknade idag: shit, jag som skulle gå upp tidigt.
När somnar du: för sent.
När du inte kan sova: läser massa tidningar och funderar

STEG 3
Pepsi eller Coca Cola: coca cola
McDonalds eller Max: mcdonalds, max finns ju inte i närheten
Adidas eller Nike: adidas tror jag nog
Choklad eller vanilj: choklad
STEG 4
Svär du?: aldrig, bara när jag typ spiller nått.
Sjunger du?: alltid, grannarna knackar i väggen :p
Duschar du varje dag: japp, varje dag.
Röker du?: nej, usch.
Är du förälskad?: javisst!
Tror du att du någonsin varit kär?: ja, det har jag.
Gillar du skolan?: faktiskt. gillar att ha nått att gå upp till.
Vill du gifta dig?: ja, och vi ska! inom snar framtid (:
Tror du på dig själv? japp
Blir du åksjuk?: jag får proppa i mig åksjuketuggumi, jämt.
Tycker du att du är hälsosam?: nu har jag blivit det ^^
Gillar du åska?: mysigt som bara den.
Spelar du något instrument?: gitarr.. och trummar på bordet (skit störigt)

STEG 5:
Har du under den senaste månaden?
Druckit alkohol?: nej
Rökt?: nej
Gått på dejt?: varje dag (;
Kysst någon?: ja
Shoppat?: en del ja.
Ätit en hel ask müsli?: ask? nej.
Ätit sushi?: ja
Stått på scen?: hrm, nej.
Blivit dumpad?: nej
Skejtat: nej
Bakat?: ja
Färgat håret?: nej, men borde snart.
Stulit något?: smakade en godis i affären :p

STEG 6:
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: ja
Blivit upptäckt under akten??: nej.
Blivit kallad hora?: blir inte alla det? folk har inge hyffs ^^
Blivit nerslagen?: ja.

STEG 7:
I framtiden..
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: typ 23
Namn på barn?: har en hel lista.
Vad vill du bli när du blir gammal?: en bullmormor (:

STEG 8:
Hur ska din drömkille/tjej vara? lik mig, rolig, mysig, charmig, snäll såklart (:
Ögonfärg?: på killen? bruna! bruna ögon är så mycket mer personliga. mer karaktär, åh!
Hårfärg?: mörkt, helt klart. killar med brunt hår och mörka ögon faller jag pladask för!
Långt eller kort hår?: halvlångt. inte ner till axlarna dock.. haha. men jag älskar när håret är ruffsigt av vax!
Vikt: inte överviktig och inte undernärd. lagom är bäst va?
Klädstil: okej, inga rosa skjortor eller sånt tjaffs. snyggt helt enkelt.
Plats för första kyssen?: vid vattnet, som min och älsklingens.

STEG 9
Antal CD-skivor du äger:  en del. används aldrig dock.. har ju all musik på datan
Antal piercings: 3 st, tungan, läppen och näsan
Antal tatueringar: 3 st, alexanders namn, en trible och en text runt handleden
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: ett antal ggr. modell jobben syns i en tidning lixom ^^
Antal saker jag ångrar: att jag inte åkte till tobbe och hälsade på honom innan han gick bort. thats all.

FAVORIT...

Färg: röd och svart.
Plats: hemma
Film: uptowngirls, crazy beautiful, a walk to remember,
Djur: katter och kossor
Skor: sköna och bekväma
Internetaktivitet: blogg, tradera, helgon, lunar, bilddagboken mm.

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: hah ja?
Gnälla: när jag är trött
Skrika: väldigt sällan. till vilken nytta lixom? :p
Sova: japp, och vaknar inte av nått.
Ha ångest: ja över allt jag köper. gah.
Skada dig själv med flit: brukade, men har hållt upp i över ett år (:
Ta mediciner du inte borde ta: vadå som en ipren? haha, nej.
Vilja dö: tänkt på det ja! velat, nej!
Drömma mardrömmar: senast i förrgår.
Drömma sexdrömmar: hänt.
Ta droger: nej.
Försöka vara annorlunda: alla ÄR väl annorlunda på nått sätt?
Klä dig i svart: javisst
Gå till kyrkan: på valborgsmässoafton
Gå i skolan: det var längesen det ^^
Ljuga: känns ganska onödigt va.
Hata folk: varför ska man hata? när man kan älska? haha.
Lita på folk: ja varför inte? (:

NÄR...
Åt du senast: för sju timmar sen
Läste du en bok senast: håller på med en nu
Köpte du något senast: igår
Kysste du någon senast: I dag innan alex gick till jobbet
Svor du senast: Idont remember
Sjöng du senast: idag!
Är det sommar: sommar?

VEM...
Vill du döda: ingen!
Vill du slå: ingen.
Rörde dig sist: kram av mamma
Kysste dig sist: alexander
Vill du kittla: måns på magen (min katt)
Kramade du sist: mamma
Vill du prata med: helena
Skrek du på sist: kommer inte ihåg, jag skriker aldrig ju :o
Sårade dig sist: jag är hård som sten. haha.
Fick du sms från senast: andré mitt ex.
Ringde dig senast: alexander darling.

HAR DU...
För många vänner: jag kan räkna mina närmaste på mina fingrar iaf (:
Skadat någon: jag slog till en tjej i sjuan...
Några tatueringar: ja, tre st..
Egen dator: japp (:
Gjort bort dig rejält: nån gång när jag var för full i guess
Komplex: man ska väl vara nöjd med sig själv va? sluta klaga nu tjejer (;
Kysst någon: jaaaaa
Sagt jag älskar dig till någon idag: japp!
Varit kär: jamenvisst.
Dumpat någon: jaaa
Stulit någonting: sa ju godis.
Lämnat landet: jaa, ett antal ggr.
Rymt hemifrån: när jag var 13 i några dagar.
Gjort något olagligt: jaa.


HUR...
Går du: otroligt fint ^^
Svarar du i telefonen: aa, det är fanny
Fördriver du tiden: här vid datan eller tv... slappis
Tjänar du pengar: på tradera ^^
Bäddar du sängen: varjedag (nästan)
Ofta diskar du: vi har diskmaskin...
Går det på jobbet: jag ska ju plugga.
Många stör du dig på: lägger ner min energi på annat ^^
Ofta träffar du din familj: varjedag.




Kommentarer
Postat av: anna

jag orkade! :D

2007-08-03 @ 07:45:14
Postat av: fanny

anna, du är amajsing (:

2007-08-03 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback