natti

Nu ska jag gå och lägga mig, är jättetrött :( somnade till filmen som vi kollade på.. haha stackars tessan :/ men men, jag varnade henne om att jag var trött! :P Älsklingen har fått hem sin nya nikon d40 så snart får jag min egen kamera (: kul. han är så underbart snäll.

imorgon ska jag först till komvux och sen ska jag och alex in till stan och jag ska shoppa upp mig på massa cassandra rhodin linnen och t-shirts ^^ ska även spana in hm's höstkollektion (: fun! gäller att vara ute i tid med höstgarderåben. det värsta som finns är att vara sent ute!

ne, nu blir det sängen, orkar nästan inte hålla upp ögonen! puss ♥

image1185


Kommentarer
Postat av: Betty

hoj hoj =) Ska ni sälja den gamla kameran? Jag jagar nämligen en.. =) Kram Jenny

2007-08-10 @ 08:54:09
URL: http://jennylito.blogg.se
Postat av: Betty

ja, juste från rozelle ja, kommer ihåg de där =P Hur mycket vill ni ha för den? Ska vi boka in en dag nästa vecka för middag kanske? =)

2007-08-10 @ 11:01:38
URL: http://jennylito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback