pressenter (:

gud va jag var effektiv på att blogga nu på kvällskvisten då ^^ men det blir så när man har tusen saker att visa och ingen tid på dagarna.. då kommer ju allt på kvällen.. mjo. här kommer iallafall lite pressenter jag fått de senaste dagarna (: en tisha av min snällis mormor istället för blommor när hon kom på middag ikväll. det står mitt namn på den :D så fin. sen ett par leopard tofflor av älsklingen som helena har.. jag snor alltid dom när jag är hos henne! stackars helena, får aldrig ha sina tofflor när jag är hos henne :p men nu har jag likadana själv (: sen fick jag ny body butter av alex också som luktar så gott! ♥

image1293 image1294 
image1296 image1297




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback