rött lack & walk in closet.

har precis målat naglarna med nya h&m lacket. h&m har blivit mycket bättre på att ta in nagelack! nu hade dom massa fina färger (: me like. jag är hungrig. inte alls bra. men jag har gjort massa situps på yoga mattan och nu är jag hungrig. vad ska jag äta? en macka kanske. vi får se. så glad för sakerna jag hittade på second hand idag. vilka fynd. pinsamt att betala 15 kr för allt det där. men men.. inget mig emot!

ville lägga upp bilder på bilddagboken, men den sidan är hopplös. aldrig fungerar den. möh.

snart ska jag bada och göra ansiktsmask, hårinpackning och raka benen. alla mina inrednings tidningar som jag får hem i brevlådan kommer på en gång.. så nu har jag 7 inredningstidningar att plöja igenom ^^ mys. inredning är så jäkla kul. sen ska jag plocka in tvätten som ligger i tusen ikea kassar här.. vart ska allt få plats? jag längtar och drömmer om min walk in closet. ska göra megamysigt därinne, med stor väggspegel och sånna glödlampor (se bild nedanför) ska måla därinne, vet inte än vad för färg, antagligen vitt och måla hyllorna och ena väggen där alla klänningarna ska hänga i svart.. ska köpa boxar på ikea och fylla med sjalar, mössor och annat skoj (: sen skohängare, spottar mm. dream coming true!

image1347





Kommentarer
Postat av: Millsme

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2008-01-18 @ 22:57:29
URL: http://millsme.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback