Uppdatering!

just nu tar vi en paus från packandet. vi har kommit riktigt långt. men ändå är det så jädrans mycket kvar.. alla dessa grejer! :P jag fattar inte att jag hinner med allt.. pluggar som en galning, packar, umgås & sover! jag måste vara mirakel woman ^^

imorgon blir det samma grej..  packa. fast mer pluggande. ska göra en uppsats om medeltiden, wii. ska bli intressant. sen ska vi laga middag här hemma som vi inte gjort nu på två dagar.. igår blev det pizza & ikväll var vi hos min mormor och åt. hon hade köpt en tröja från monki till mig & stickat en grå och svart mössa som jag fick (: bästa mormorn! ♥ 

nu kom jag på en sak.. jag vet att jag har för mycket att göra.. för jag har fortfarande bara nagelack på en hand. stressad? japp! men men.. till och med min mamma är orolig för att jag pluggar som en dåre. men det resulterade i vg+ på min första inlämningsuppgift ^^ och det mitt herrskap är mycket bra presterat när man inte har suttit i skolbänken på över tre år :D im proud!

nu har min kära alexander gjort te & mackor.. ska sätta mig i soffan och mysa med honom och sen blir det nog sängen som gäller. imorgon är det tuffa tag igen. tänk att jag är klar med min svenska b kurs om mindre än fyra veckor (: min lärare sa att om jag fortsätter i den här takten så kommer jag få högsta betyg i den här kursen.. och det var ju det jag strävade efter också!
 
på fredag ska vi in till stan, jag & alexander. han ska nämligen bjuda mig på en shoppingtur (: jag får spendera 2000 kr! jag ska köpa höstkläder & besöka alla second hand butiker på söder.. vilket är en 30, 40 st ^^ gud va kul (: han är så snäll, min plutt! för snäll! ♥

sen förutom platt tv:n jag får av min morfar i födelsedagspressent, så får vi en ny samsung damsugare. och jag vet att en damsugare som den kostar iallafall 2500.. vilket är väldigt skönt att slippa lägga ut just nu när vi ska köpa så mycket annat. great!

nu, natti natt !

image1482



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback