23 december

God kväll! har precis ätit jättegod middag. helena är här, mamma är här men ska snart gå hem och älsklingen är hemma ♥ idag vaknade jag vid 12 och har städat oavbrutet i åtta timmar. min kropp är trött så ikväll kommer jag somna som ett litet barn (: alexander håller på att ställa in julgranen och helena städar i köket efter middagen. sen ska vi klä julgranen tillsammans, jag helena, och alexander. mysigt (: helena har öppnat sina julklappar. hon fick en inbunden bok, har läst den själv och den är riktigt bra. gröna stickade tumvantar med mysigt foder och underkläder. hon blev glad (:

imorgon är det ju julafton. mamma har hängt upp min julstrumpa full med paket, spännande (: imorgon ska vi ta det lugnt på dagen. gud vad skönt. det är nog den första julafton jag inte har städat. okej vi ska dra av lite med dammsugaren snabbt och torka golven. men annars är det bara att koka potatis och lägga upp all mat. ska duka fint ikväll. katterna får sova inne hos oss inatt så dom  inte välter granen och ligger och hårar på bordet (: aleanders familj kommer imorgon vid fem. så vi ska kolla på kalle anka här själv och mysa innan, dricka glögg och sånt, mys!

nu ska jag gå och värma lite glögg, sen ska vi klä julgranen. ha en mysig kväll. ♥ och god jul.



Kommentarer
Postat av: Mysan

min julklapp var juatt få träffa dig gumman,

2007-12-24 @ 09:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback