Dagens outfit - Torsdag!

image3197



kläder jag hade på mig:

grön a-linjekappa - h&m
mossgrön oversize halsduk - returmakeriet
grön mössa - indiska
gröna stickade tumvantar - åhlens

grå stickad oversize tröja, som klänning - gina tricot
svart farfarströja - ge-kås
svarta leggings - h&m
hello kitty strumpor - h&m
gråa ullsockor - ge-kås
svart liten axelremsväska med liten rosett - myrorna

smink jag hade på mig:

puder - isadora (sheer transparent)
rouge - make up store (flower)
svart eyeliner - h&m's egna
svart mascara - dior show black out
mossgrön glittrig ögonskugga - h&m's egna
svart dust ögonskugga med glitter - h&m's egna
frisyr - tvättat, fönat, tupperat & uppsatt i slarvig knut



Kommentarer
Postat av: Marielle

Super söta jackan på lika söta tjejen Fanny:). Du är ju så fin och jag vill bara se ut som du!! Men nu gör jag ju inte de.. Så gillar jag när du ta närbil på hur du sminkat dig så man får lite tips:).Ögonskugga under undrefransraden kan jga inte få på blir för brett:(. Hur gör du? Vilken ordning börjar du med ögon maken?

2007-12-14 @ 09:15:32
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle: aw söto (: du är ju jättefin som du är gumman! men tack för att du tycker att jag är söt:) jag tar först puder, sen eyeliner både i ögat, över på ögonlocket (som jag suddar ut) och lite under.. sen mascara.. när jag tar ögonskugga under också så tar jag och doppar själva ögonskuggegrejen på toppen, så det inte blir så mycket. shit va svårt att förklara :P men man kan ta en topz också (: hjälpte jag nått ? :P klart kan jag hjälpa dig med bloggen! vi får prata om hur du vill ha den! kramar

2007-12-14 @ 13:43:06
Postat av: pyrah

Fiiin sminkning! :)

2007-12-14 @ 16:34:07
Postat av: Mysan

gumman jag saknar dig och vill träffa dig så himla gärna, vet bara inte hur pengarna ska räcka till:( loveyou!

2007-12-14 @ 17:34:41
Postat av: Marielle

Fanny jag fattade precis hur du menade med att doppa toppen på ögonskuggsgrejen:). Jag har provat med tops och det blir liksom för mycket då fast jag drar efteråt med annat som gör det mindre.. Eyeliner är ja van att man inte kan sudda ut så jag undrar vad du har för någon? Du menar inte kajalpenna istället för eyeliner?

2007-12-14 @ 22:22:30
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback