djursjukhuset.

dit ska vi den 7 januari med vera och måns. vera ska få sin päls avrakad, måste få bort alla tovorona som blivit. hon gillar inte alls att bli borstad, så jag tar bara lite lite varje dag.. men det räcker inte tyvärr. och måns ska vi kastrera. han är bongstyrig! han hoppar på vera och försöker para sig med henne.. och bråkar med lucifer. gah.. men hoppas det hjälper (: det sa vetrinären att det borde göra! phu. skönt att ha det fixat iallafall. jag höll på att smälla av när tjejen sa att en rakning kostar 800 kr. galenskap! fast hon sövs så hon slipper lida. och dte känns ju bra. då betalar jag gärna 800 kr. min lilla mjukisdocka ♥

nu ska jag ut och gå. har inte hunnit det, har bara suttit i tel och babblat, först med veterinären och sen med mamma. för ikväll kommer mamma, min mormor, och två kompisar till min mormor..! stackars alex som jobbat. glömde helt bort att han säkert är dötrött när han kommer hem.. så jag ska ta och dammsuga så slipper han det iallafall. förlåt bebi ):

nu ska jag bädda sängen och klä på mig och gå ut! sen måste jag byta handdukarna också (:

image3398



Kommentarer
Postat av: glitzy

kappan kommer från zara, köpte den förra året

2007-12-27 @ 13:49:29
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback