dukning

på julafton ska vi ha potatis, köttbullar, prinskorv och annat gott i dom här forma skålarna från ikea som vi köpte idag. köpte tre st 20 cm och 2 st 12 cm.. ska knyta röda tjocka sidenband rund varje vit form så dom blir lite tillpiffade (: sen köpte vi två st slom burkar, två st 0.5 l till senapssillen och löksillen, sen två st 1.8 l, en till smörkolan jag gjorde och en till chockladkolan jag och mamma ska göra på på torsdag! även där ska jag knuta röda sidenband runt. gud så tjusigt :D hihi.

sen köpte vi en cylindervas, röda julgranskulor & röda miniljusslingor. så la jag i de glansiga röda kulorna och ljusslingan i cylindervasen. skitmysigt blev det (:

sen har vi även fått upp våra två julbockar som kommer från stockhome (: juligt!

image3281


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback