Fanny interiör

HA! titta, jag har startat en inrednings sida. (: nejdå. så duktig har jag inte varit. men det finns en sida som heter så. här hittar ni den. Fanny Interiör.

ska snart hoppa in i duschen och sen sätta på mig nytvättade hello kitty mjukisdressen, min absoluta favorit. mysmys! sen kommer mamma hit och vi ska åka hem till henne och ha myskväll med pizza, julpynt och leilas jul. programmet som framkallar julkänsla! sen ska jag ju torka apelsin skivor i ugnen. det gör jag hos mamma också. så hon kan få några (:

vad ska ni göra ikväll? tittar ni också på leilas jul?

kram fanny ♥

image3092



Kommentarer
Postat av: carin

Mys =)Japp. ska tusan inte missa leilas jul denna vecka =) Jag älskar leilas program.. Skulle vilja ha alla hennes program på samlad dvd. =) Kramar

2007-12-05 @ 20:28:23
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Patricia

Ja, Leila är så mysig! Den där rocky road grejen ska jag nog prova att göra.. såg väldigt gott ut. :)

2007-12-05 @ 22:50:31
URL: http://smokingcankill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback