GOD JUL!

Gog jul alla underbara läsare (: idag är det den stora dagen som alla vi här hemma har gått och längtat efter. vi är helt spända av förväntan men ändå har lugnet fallit över hela huddinge. skönt! var uppe och verkligen ansträngde mig med dukningen igår. och vilket resultat :D är så nöjd! visar lite bilder här nere. tyvärr är rött jättesvårt att ta kort på.. även fast vi har en systemkamera och den ska vara bättre än en vanlig digital.. så nej. men iallafall får ni se på ett ungerfär (:

julpyssel & julgodis..
ska dukas fram efter maten ikväll (:


julgranen och alla paketen från mig och alexander..
svårt att få bra bilder på den. men helena visst är den vacker?! (:



dukningen för all julmat ikväll. ligger röttglittrigtband
med invidad röd ljusslinga på bordet. stjärglitter och torkade apelsiner.
så några små paket och rosetter runt skålarna.


sen har jag även dukat upp vid matsalsbordet (: svart duk från hemtex
röda löpare med invävda guldtrådar från jotex, röd glitter girlang med inlindad
röd ljusslinga. rött stjärnglitter ståltråd från ikea, små guldpaket från ikea,
svarta matta fyrkantiga tallrikar med tillhörande förrättstallrikar från ikea,
röda linneservetter från indiska, guldsnoddar runt servetterna från ikea,
klotljus i guld från ikea, guldglittriga underlägg till ljusen från indiska, svarta
vinglas från åhlens, stora röda glittriga julgranskulor från ullared, guldstjärn-
konfetti kommer från stockhome. bestick i retro modell från ikea.


och lite nytt i sovrummet (: kom på att jag hade köpt vita franspaneler..
och hade två sånna här
kuddar från ikea. så jag var uppe på vinden igår!
gillade aldrig dom mörkblåa kuddarna från hemtex, så dom får åka upp
på vinden nu (: nu vill jag har vitt, vitt och liiite ljust pentrol (;


så! nu ska jag gå och duscha och sminka mig och fixa håret. klockan två kommer liiiiv, hon har varit i london och handlat julklappar till mig. gissa om jag är nyfiken :P så kl 14 ska jag möta henne här utanför och sen ska jag upp, värma glöggen och duka fram lite fika till kalle anka (: mysigt!

hoppas ni får en jättemysig julafton och att ni får fina julklappar. imorgon lägger jag upp bilder på det jag fick (: i julstrumpan fick jag föresten massa smink, tidningar, ansiktsmasker, body scrub och biobiljetter.

STOR JULKRAM från oss ♥




Kommentarer
Postat av: Jimmy

God jul!

2007-12-24 @ 14:25:23
Postat av: Malvi

God jul och gott nytt år!

2007-12-24 @ 21:29:22
Postat av: carin

SHIT vilken fin gran. Verkligen. Dukningen var jättefin. Riktigt julmysigt. Dom vita kuddarna från IKEA är grymt snygga.. =D Hoppas att eran dag/kväll har varit riktigt riktigt mysig. Det har våran varit Så nu är vi helt slut. =p God jul. Stor kram till er

2007-12-24 @ 23:35:11
URL: http://carinparin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback