god morgon.

har tvingat upp mig själv nyss, fast jag helst av allt skulle vilja ligga kvar i sängen och sova. det här blir mitt test att ställa tillbaka dygnet. jag har alltid varit en nattmänniska. inte trivts på dagen, men jag måste få lite sol i mig :P nu är det mörkt när jag vaknar, mörkt när jag är vaken och mörkt när jag ska sova. så nu sitter jag här, trött och jäspar. fan den som ger sig :P iallafall...

snart kommer alexander hem, han har varit och hjälpt en granne med något skåp som skulle bäras. han har utan att han ens vill det själv blivit det här husets hjälpreda :P stackarn. det vimlar massa gamlingar omkring honom! sånna som nyper honom i kinden osv. haha. ja, stackarn. men iallafall. när han kommer hem kommer elektrikern hit och sätter upp våra spotlights i köket. kommer bli så fint. hoppas nu bara att han får bort den gamla fula lampan.. den sitter ganska hårt :/

ska ta och äta lite frukost och duscha. så jag kanske vaknar lite (: sen ska jag och alexander till ikea. wii. ska bli jättekul.

ha en bra dag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback