God natt, sov gott!

nu ska vi krypa i säng. skönt. först ska jag stretcha för jag känner mig helt stel. hoppas jag inte blir allt för pigg. imorgon är det upp och hoppa och fixa i ordning mig och sen är det fullrulle här hela dagen. helst av allt skulle jag vilja byta plats med mamma & få 3.5 timmes spa behandling. iih. men men (; jag får fotmassage av älsklingen varje kväll och det är inte fyskam! skönt att jag tog bort sminket innan vi satte oss och tittade på filmen. nu är det bara borsta tänderna och toa och sen sussa (: natti natt. ♥

titta här om du kan sticka

ps. tack för svaren angående pilpekaren. ser ni som kollar bloggen med explorer hjärtpilen? ds.


image3178




Kommentarer
Postat av: Helena

Jag dte gör jag iaf =)

2007-12-11 @ 13:04:46
Postat av: Stina

Ja, nu ser man 2 st hjärta vid pekpilen på explorer.. :)

2007-12-11 @ 18:04:54
Postat av: Rozelle

Japp det gör man, man ser hjärtan med både mozilla och internet explorer! Kram

2007-12-11 @ 23:46:44
Postat av: fanny

helena,stina & rozelle: va bra (: alltså funkar min blogg bättre i explorer (;

2007-12-12 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback