God natt!

Nu ska vi gå och lägga oss, efter en jättemysig kväll framför film. pizzan var supergod. känns ovanligt att sova så tidigt, men ändå skönt. nu hinner jag läsa lite innan jag slocknar och imorgon ska jag upp vid tio och ut och promenera. sen ska jag hem och dammsuga och rensa i lite skåp, gå och panta lite flaskor och bygga ihop en sån här ställning med korgar och där i ska våra handdukar ligga fint (: har sånna ställningar till våra lakan också. skönt att ha det organiserat. så imorgon ska jag gå på lång promenad, dammsuga, rensa och ta det lugnt (:

nu ska vi krypa ner i våran mysiga säng. föresten ska vi köpa en sån här vägglampa någon dag nu i veckan på ikea. och lite tavelramar i ek och sätta upp huller om buller över sängen. fin fint (:

godnatt!

image3392



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, oj.. jag känner mig nästan som hemma i ert förra sovrum. Vårt nuvarande sovrum (med vinterns inredning och färger) ser nästan likadant ut! :)

2009-04-19 @ 19:31:11
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.sef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback