hemmaspa.

är lika skönt varje gång! har peelat hela kroppen med ldb's kroppspeeling. använde rosa skrubbvantar som jag fått av älsklingen i adventskalendern och hela kroppen blev silkeslen. sen ansiktsmask från lush som är min favorit. mask of magnaminty. underbar, och man känner sig så ren efteråt (: sen hårmask från h&m med citrondoft. så nu känner jag mig redo för julbordet ikväll (: ska sminka mig och klä på mig och sen ska vi åka vid 18. har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig, men det visar sig!

förlåt för den dåliga uppdateringen, lovar att jag ska bli bättre (: har varit så mycket nu de senaste dagarna. fattar inte riktigt hur jag ska hinna med allt sen när jag ska börja jobba igen. galet. men det får gå (;

image3187



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback