Julafton & juldagen.

sitter och äter lite frukost nu, hårdbrödsmackor med ost och sen vaniljte i nya te/latte glasen från indiska (: vaknade halv tolv av katterna, lika bra för jag skulle upp en halvtimme senare. idag har jag en sak inplanerad och det är att slappa! ska börja titta på mods triologin som jag inte hunnit och ta ett skönt varmt bad och slappna av. gud vad skönt (:

vi hade en jättemysig julafton här hemma. alla var jättenöjda. och jag känner mig duktig som har ordnat hela julen helt själv. eller med älsklingen då (: men vi två. känns kul. våran första jul som vi har här hemma (: vi åt så att magen stod åt alla håll, men vi blev hungriga igen, så vi så vi fikade lite te och mackor innan vi gick och la oss. var helt sjukt trött.

det här fick jag i julklapp:

♥ mossgrön velour mjukisdress från h&m
♥ pentrol färgad velour mjukisdress från h&m
♥ äkta mörkgråa fårskinnstofflor
♥ stickad tunika/klänning från topshop
♥ en vit pyjamas med gröna äpplen från david & goliath
♥ en fin bok med medaljonger och fin text i
♥ cool water davidoff parfymen
♥ hela cocos serien från body shop
♥ hela shea serien från body shop
♥ boken "om medveten närvaro"
♥ en pocketbok
♥ några av bestiken från indiska (samlar)
♥ två stora handgjorda latteglas från indiska
♥ dvd filmen "underbar och älskad av alla"
♥ fina muffinformar i zebramönster
♥ grytlapp i silikon
♥ vit klädstege från åhlens
♥ svart smycken hand från mique
♥ blockljus från sia med vanilj och choklad doft
♥ sminkbortagning från clinique
♥ sex badlakan, living från hemtex (ska byta till vita & svarta)
♥ sex handdukar (för händerna), living från hemtex
♥ pressentkort på h&m
♥ mascara & puder från isadora
♥ två svarta serverings skålar
♥ två gröna stora ljuslyktor från indiska
♥ biljett till celine dion konserten i juni
bröllops handboken
♥ 1000:- pressentkort på hemtex
hello saferide skivan

är jättenöjd med allt!

första bilden ser ni den stickade tunikan/klänningen från topshop som blev kvällens outfit med skimmriga lackleggings (: och gråa raggsockor.

på det sista kortet kan ni se de höga svarta krukorna jag köpte (:

image3375







Kommentarer
Postat av: Marielle

Men vad kul med alla korten gumman! Vad fanns i det stora gröna paketet? Det va inte lite paket som fanns under o runtom granen:D. Hoppas du hade det gott och va glad. God fortsättning

2007-12-25 @ 13:52:03
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Mysan

God jul gumman, tänkte ringa igår men jag vart sjuk så jag somnade jag saknar dig! Älskardig

2007-12-25 @ 15:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback