kvällen.

image3184

Har varit inne i stan idag & varit på gamlastans julmarknad, handlat lite julklappar & druckit glögg med liv. har varit en jättetrevlig dag/kväll. hon åker till london snart så vi har haft en liten hejdå dag idag. fick gå in på en secound hand butik och köpa mig en adidias tröja för att jag frös så mycket. usch. det har ju varit varmt dagarna som varit. och nu var det iskallt. usch :P och ingen snö än. men jag tror den kommer snart! hoppas (:

idag har som sagt alexander namnsdag,. ska göra pannakota med hallon & titta på film sen, mysigt. jag är jättetrött så det blir tidigt i säng. imorgon ska jag upp och lussa för älsklingen och sen ska vi titta på lucia tidigt tidigt. mysigt. saknar när jag gick i musikklass i skolan, när vi var flera hundra som kom tågandes i aulan.. så vackert. så ska vi äta lussebullar & dricka glögg. lucia är mysigt. ska inte tända ett ljus. eller jo kanske nått, så det är mörkt och sen sitta och titta på tvn och dricka varm glögg. ♥ måste kolla upp på tv.nu när det börjar..! 06:30 gissa om vi kommer vara trötta (; får sova lite sen. på kvällen ska vi på julbordet på det fina slottet, jag, älsklingen, mamma och min mormor. gott med julmat. ser fram emot imorgon jättemycket.

här är nallen hjärtat fick av mig idag, den heter bob och är jättemjuk och ser snäll ut .. alexander ser lite arg ut på kortet, men han är världens snällaste också! (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback