Living

har varit nere i centrum fram tills för en halvtimme sen och gått runt och väntat på att mina kort som jag framkallade (tog en timme) skulle bli klara. mycket bra resultat blev det (: var inne på hemtex och dom hade sänkt deras sköna living handdukar & badlakan till 50%. eftersom jag fick pressentkort på hemtex av mormor tog det inte lång tid tills jag stod och travade upp massa handukar i mörkgrått och svart. dom kostade 249 kr st så jag fick åtta st (: fyra gråa och fyra svarta. tack mormor, nu har vi ordentliga handdukar :D

har slagit in sista julklappen nu. skönt, även fast det är himla mysigt (: men nu är alla inslagna och klara med fina papper och band. tre fulla ikea kassar blev det från oss.. ni vet dom där blåa plastkassarna. ska bli mysigt att lägga alla under granen imorgon när vi klätt den. ♥

ikväll blir det mys och lite pyssel. vi ska göra christmas cupcakes, men vi fuskar lite. har köpt färdiga chokladmuffins ^^ så vi ska bara göra vitchokad frosting. mums! köpte lite extra så vi kan mumsa på några ikväll till filmen som vi aldrig hann se igår. ensam hemma ni vet (:

ska laga ost och skinkpaj nu och göra en god sallad till. mamma är här och hjälper oss tvätta alla fönster, så hon äter här med oss också ♥



Kommentarer
Postat av: catti

Skulle jätte gärna vilja se dina jul och nyårs outfits(:

2007-12-22 @ 23:40:10
URL: http://catticatrine.blogg.se
Postat av: Jimmy(Strömstad)

Hej! tänkte bara titta in o säga hej o kolla hur läget är :) god jul!

2007-12-23 @ 04:24:17
Postat av: fanny

jimmy: hej!! va kul att du hör av dig. gud va längesen :/ allt är bra här. mycket att göra nu innan julafton bara. hur mår du? god jul på dig med. har du facebook?

2007-12-23 @ 12:18:29
Postat av: Marielle

Dem där cupcakesen ser GODA ut. Hinner inte göra dem själv med allt ja har att göra. Hoppas verkligen de mblir kyckade o goda gumman. Och jag håller med Catti om de med outfitsen:).

2007-12-23 @ 12:45:54
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

catti & marielle: absolut kommer det (: imorgon kommer jag ha svarta leggings, svarta raggsockor, röd oversizekofta med "slapp" polokrage och lite rödda glitter trådar i. sen tänkte jag locka håret och sätta upp det i en toffs (:

2007-12-23 @ 13:08:29
Postat av: Jimmy

jodå det har jag men kan inte påstå att jag använder det direkt :p men lägg till mig på msn, [email protected]

2007-12-23 @ 15:15:07
Postat av: fanny

jimmy: okej :) då lägger jag till dig.- just nu håller jag på att städa för fullt. men ikväll så :) kramar

2007-12-23 @ 17:09:57
Postat av: Danialmargrethe

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2009-07-16 @ 08:27:40
URL: http://danialmargrethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback