Lush

har röjt här hela dagen. skönt! har man tråkigt så är det bra att städa. man glömmer bort att man inte har nått att göra och det blir fint (; sen går tiden fort. helena ringde mig imorse och sa att hon glömt att hon skulle vara barnvakt idag. uh. men imorgon följer hon mer oss på våran lilla utflykt (: mysigt. sen på torsdag ska vi in till stan och handla julklappar. för jag måste verkligen bli klar med dom! så mycket att göra sen innan julafton ändå. igår gjorde jag kalender, dag för dag vad som ska fixas! jag gillar listor! dom håller koll på mina dagar (: snart kommer alexander hem. han har varit på jobbet och sen varit och tränat. så nu är det bara jag som är en slappis och inte tränar.. men det känns inte som det behövs. jag håller vikten ändå *lycka* & mina promenader gör så jag inte säckar ihop helt (; ska börja med maten snart och sen ska vi titta på love actually. den går nu på tv nu, men eftersom alex är på gymmet så sätter vi på denpå dvd ist (: så blir det bättre bild också! så ska vi ha popcorne och godis, mums! fast först mat!

var inne på lush hemsida.. viste inte att man kunde handla på nätet..? fast det kanske dom börjat med nyligen? bra iallafall (: jag har lite produkter från lush på min önskelista! älskar deras ansiktsmasker mm.

image3162

nu → laga middag & sen myskväll & tända andra ljuset.



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Halloj! Teckensnittet du frågade efter heter Rabiohead. :-D Hoppas du får en trevlig vecka!

2007-12-09 @ 20:46:23
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Mysan

kommer ihåg när vi vart där inne, gud vilken kul dag

2007-12-09 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback