Lussebullar

image3268



här är bilder från vårat lussebullsbak som vi hade ikväll. det är nog första gången som jag har gjort lussebullar och dom har blivit helt perfekta. annars brukar dom bli på gränsen till torra, men vi lyckades verkligen (: har fryst in mer än hälften och några sparade vi till oss som vi ska ha nu fram till jul. dom andra ska jag duka upp med på julafton. jag längtar som en toook till julafton. och till i morgon också när vi ska till ikea. nu har jag en hel lista som jag skrivit som vi ska kika på (: sen köper vi bara det nödvändigaste, men det är så kul att titta, planera och drömma lite ^^

imorgon ska det även komma hit en elektriker och instalera våra spottar i köket som ska sitta över diskbänken (: kommer bli skitfint! och skönt att det äntligen blir fixat. ni får se bilder sen när det är klart (:

nu är jag trött. har tittat på film med mamma och älsklingen. mamma sover över här i natt, mysigt. filmen var likabra som första gången vi såg den. är man inte redan kär, så blir man det. allt är så fint i filmen, handlingen, scenerna och ja allt. se den!

nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig & läsa. god natt ♥



Kommentarer
Postat av: Emma

åh,dem såg ju helt underbara ut ju! =P duktiga ni är. god natt!

2007-12-17 @ 02:50:26
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: fanny

emma: tacktack :D ja dom var jättegoda (: godnatt, kramar!

2007-12-17 @ 03:01:32
Postat av: Emma

nej jag har inte svårt att sova. jobbar natt o det är därför jag är vaken nu. =P gör du vaken nu då?

2007-12-17 @ 03:07:01
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: gabbi

åh vad goda dom såg ut =)

2007-12-17 @ 10:24:59
URL: http://gabbilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback