makeup.

har sminkat oss nu. två tjejer inne i ett trångt badrum = kaos. men kul (: jag har iallafall svartglittrig ögonskugga i botten och metallicblåglittrig skugga från ögonvrån och halva ögonlocket. och lite blått under ögonfransraden..! svårt att förklara men fint blev det. blek hy lite rouge och massa massa svart mascara. håller på att platts håret nu och sen blir det no lite tupperat..! tänkte lockar innan men jag har svart tyll klänning med stor urringning på ryggen och paljetter. hade den på mig den 6 juni.. alltså våran förlovningdag. så därifrån kommer bilderna. sen har jag ett virkat halsband som kommer från tjallamalla som jag fick av my i födelsedagspressent (: och massa svarta armband.. svart nagellack. alexander ska ha svart skjorta, gråa acne jeans och svart smal slips med skimmer. läckert (: bilder på kvällens outfit kommer senare såklart! sitter och dricker lite glittrig cider som helena och jag skålade med nyss.

nu måste jag fixa klart gratängen! den måste in i ugnen typ.. nu!

image3431image3432



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback