och en sista sak..

som gjorde mig riktigt glad. nu har jag ett sånt där fånigt stort flin i hela ansiktet. tack carin. och jag är jätteglad att jag inspirerar dig till att vilja må bättre! det vet jag att du kommer klara av. jag berättade i nått inlägg att jag har en dröm och vilja uppnå-bok som jag skriver flitigt i varje kväll. har en lista med mål, saker som jag drömmer om och saker jag vill ändra på hos mig själv och i mitt liv. skriver också tre bra saker jag gjort varjedag, tex som att - säga till kassörskan på ica att hon är fin i håret, hålla upp dörren till en gammal tant eller bara lyssna på en vän som mår dåligt. saker som vi tar förgivet och inte tänker på att vi faktiskt gör. min bok har hjälpt mig jättemycket. jag har gått i terapi sen jag var 13 år alltså snart 10 år och det enda man pratar om är alla sina problem och brister. när pratar vi om våra bra egenskaper och hur vi förgyller vardagen? nästan aldrig.. tro mig jag vet allt om vad som är mina brister och det jag har svårt för.. och nu känns det så bra att ta fram de sakerna jag är bra på och faktiskt klarar av. ingen läser i min bok (om inte min sambo smygläser, vilket jag tvivlar på då har respekterar mig) så man kan minsann vräka på lite och berömma sig själv. varför vara rädd att säga att man är bra när man är så duktig på att säga hur dålig man är? det tycker jag är konstigt. man når mål mer än vad man tror. man är duktigare än vad man ibland känner sig, lovar. prova. det är jättebra! det spelar ingenroll hur motiverad man är till att uppnå saker i sitt liv, tror man inte på sig själv så går det inte. carin jag hoppas du kan titta tillbaka i din bok och inse vilken begåvad person du är. lycka till (:

här är carins gulliga inlägg image3421

image3422



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej :) & tack än en gång för en ASBRA blogg :)
& tack för ditt svar på mina frågor om piercingar!Har bara några frågor till:
Jo, alltså vet du åldersgränsen på piercingar, för när jag tittat runt på nätet är åldersgränsen 15 om man har tilllåtelse av föräldrar mm. Men från annat håll fick jag reda på att det var 18 år på ALLA ställen?

Sen om jag tar en piercing i läppen, som jag tänkt brukar det bli problem med att ta ut den osv? Alltså, om jag kanske tröttnar på den eller om det bnlir irreterat och jag känner för att ta ut den, brukar det bli några problem då?

Tack igen! OCh jag följer din blogg stenhårt, bara så du vet!;) TACK! KRAAAAAMAR

2007-12-30 @ 09:56:29
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se
Postat av: madde

klart att du inspirerar folk söt (: o visst är det alltid lika roligt med dedikerade inlägg, det gör en så glad.. glömmer aldrig inlägget du skrev till mig (: Kram o god fortsättning.

2007-12-30 @ 13:19:08
URL: http://mentalsjukhuset.tjejsajten.se
Postat av: Mysan

gumman jag saknar dig och jag behöver dig massor nu

2007-12-30 @ 13:20:02
Postat av: Samuelfiona

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2008-09-02 @ 08:46:33
URL: http://samuelfiona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback