pizza & filmkväll.

det blir hemgjord pizza ikväll. har satt på ugnen och ska snart göra pizza. det blir med god salamikorv på. mums! tänkte att vi ska se på filmen medans vi äter. så det blir en riktig filmkväll. och popcorne!

har precis rensat i ett av skåpen under diskbänken, la massa pantflaskor i en papppåse så det ska jag panta imorgon. och sen har jag vikt in handdukarna som jag tvättade och tänt massa levande ljus i hela lägenheten. ska bädda sängen innan jag börjar med maten ockås.. har helt glömt av det idag. och det är mycket skönare att gå och lägga sig om täckena är vädrade och lakanet avsoppat. jag vet jag låter som ett städfreak.. kan bero på att jag är ett också (;

image3391




Kommentarer
Postat av: Marielle

Ååå den filmen ser gosig ut. Tala om sen om man ska se den:). Så blir dina bloggbilder så bra när du fixar dem sådär.

2007-12-26 @ 21:32:03
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle: ska sätta oss och kolla på den nu :) tror att den är bra, såg trailern! gott med pizza, är vrålhungrig! när kommer bebisen ut? spännande :D ja lite roligare att lägga upp tillfixade (: kram

2007-12-26 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback